Szanowni Państwo,

zapraszamy do zapoznania się z wynikami specjalnego raportu dotyczącego komunikacji branży spożywczej z konsumentem.

Celem badania była analiza postaw polskich konsumentów wobec kampanii informacyjnych na temat produktów spożywczych oraz poznanie ich preferencji i oczekiwań m.in. w zakresie formy i treści działań komunikacyjnych prowadzonych przez  producentów i organizacje branżowe.

Badanie zostało zrealizowane w czerwcu tego roku wspólnie z agencją badawczą Inquiry. Oficjalnym partnerem i patronem medialnym projektu jest VFP Communications, wydawca Media & Marketing Polska, Food Service i Handel.

Jeżeli chcą Państwo zapoznać się z pełną wersją naszego raportu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Pełną treść raportu udostępniamy wyłącznie producentom i organizacjom z branży spożywczej.

Z poważaniem,

Jacek Jakubczyk

Dyrektor Zarządzający
ITBC Communication Sp. z o.o.

 

Dominika Malik

Head of Consumer Division
ITBC Communication Sp. z o.o.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Publikacja pełnej wersji raportu tylko za zgodą ITBC Communication. 

 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITBC Communication Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wał Miedzeszyński 630 w celu otrzymywania drogą elektroniczną raportu i wiadomości na tematy związane z Public Relations i marketingiem. Oświadczam, że znam prawo do wglądu, zmiany i żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych. Dane podaję dobrowolnie.

Wszystkie pola muszą zostać wypełnione.